• A Dirección Xeral de Calidade Ambiental vén de emitir o Informe Ambiental desta
modificación puntual, impulsada polo Instituto Galego de Vivenda e Solo, coa que se pretende
adaptar un ámbito de case 90.000 m2 ás necesidades actuais e potenciar a oferta de solo empresarial
na zona de Pontevedra
• Tamén considera que non é necesario sometelo ao procedemento de avaliación ambiental
estratéxica ordinaria porque non se producirán efectos significativos no medio ambiente
Santiago de Compostela, 13 de novembro de 2020.- A Consellería de Medio Ambiente,
Territorio e Vivenda vén de emitir o Informe Ambiental Estratéxico da Modificación Puntual do
proxecto sectorial da Cidade do Transporte de Ponte Caldelas; cuxa alternativa seleccionada prevé
un novo acceso na marxe suroeste para o tráfico rodado, incrementa as prazas de aparcadoiro,
incorpora beirarrúas nos viarios e aumenta a superficie de zonas verdes. Tamén recolle un cambio de
uso dos terreos e dalgunhas parcelas para axustarse as actividades económicas.
Así se recolle no Informe Ambiental Estratéxico emitido pola Dirección Xeral de Calidade
Ambiental, Sostibilidade e Cambio Climático sobre esta modificación que afecta a un ámbito
industrial de case 90.000 m2 e que consisten adaptar o estado do ámbito ás necesidades actuais e
potenciar a oferta de solo empresarial na zona de Pontevedra e dinamizar a implantación de novas
empresas ou o traslado ou ampliación doutras xa existentes e que necesiten solo urbanizado para o
desenvolvemento dos seus proxectos.
Neste sentido, a modificación ten aplicación sobre a parcelación e os usos das mesmas en
cuestións puntuais, como a alineación das naves que se constrúan nas mesma ou na mellora dos
servizos e dotacións das parcelas do parque empresarial.
A Dirección Xeral de Calidade dispón, á vista dos informes sectoriais e do período de
consultas previas, que non é preciso sometelo ao procedemento de avaliación ambiental estratéxica
ordinaria, en tanto non se consideran efectos significativos.
No informe indícase que o ámbito emprázase nun enclave industrial e que a modificación non
comportará un impacto paisaxístico significativo, pois non se mudará a paisaxe da Central de
Transportes.